TYP sex?

Gick och la mig alldeles nyss för att läsa en bok.
I mitt sovrum har jag en balkongdörr som står
på glänt för jämnan. Jag måste ha det så om jag
inte vill sova i en bastu och det vill jag inte, så därför
står den på glänt.

Cirka 1½ meter till höger om balkongdörren slutar
min balkong och grannens tar vid. Just nu bor det
en yngre tjej där som verkar rätt så trevlig. Jag har
aldrig träffat henne men jag hör henne ständigt via
min balkongdörr eftersom hon ofta sitter där.
Ja inte i min dörr då men 1½ meter till höger om den,
på sin egen balkong.

Ofta sitter hon där med någon tjejkompis och det
pratas och fnissas mest hela tiden. Inte störande
alls utan oftast rent underhållande.

Just ikväll när jag lagt mig och slagit upp min bok
så hör jag dom igen. Och ikväll pratas det sex.
Eller iallafall nästan sex...eller fan jag vet inte vad
dom pratar om. Det jag hörde var följande:

- Han ja...*fniss*...han har jag typ haft sex med...
*mer fniss*

TYP haft sex med?

Hur har man det? Eller har man det inte? Eller
har man nästan haft sex? Ville bara han eller
ville bara hon? Eller kom det något emellan?

Hur tusan har man TYP sex??

Eller hade hon sex med en typ??

Tror jag ska sätta i öronpropparna nu och se om
det klarnar imorgonbitti.

Suss gott...och om ni kan...så ha typ sex med varandra

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Tja, antar att man kanske har typ sex när det ärså dåligt att det inte förtjänar att kallas bara sex? Bästa förklaringen jag, men min påstådda idétorka, kunde komma på. =P

2009-08-05 @ 12:54:50
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: jojo

Haha hänger du inte med i slangsvängen????

Lixom, baaah, åååmääää, typ, alltsååå jaaa baaah haha hehe..harkel..

2009-08-05 @ 20:29:20
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Mia

Sol Jo jag hade den tanken också. Min kompis sa att dom kanske bara "duttat"...vad vet jag? Jag har glömt..S



Jojo

Nej men du kan ju sånt! Skicka mig ett kompendie som förklarar ALLT!

2009-08-05 @ 20:32:59
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0