Bam-badda-bam...

Åh imorgon har jag ledigt...tänkte jag igår kväll.
Jag var uppe rätt sent, såg på tv, satt vid datorn
och sen när jag la mig så fastnade jag i en bok.

Sov länge imorse. Sträckte på mig och tänkte:
"Sköööööönt!"...sen vaknade kroppen till och
talade om att här är det minsann inte alls skönt,
det gör ont i huvudet.
Och det gjorde det. Det liksom dånade, tryckte och
slet där inne. "Bam-badda-bam" sa det...
Har nu tagit piller och väntar på att det ska gå över
så jag kan gå ner och träna.
Dom hade ringt från jobbet imorse också. Det var
tydligen brist på folk. Men mobilen låg kvar i köket
och jag hade inte hört att den ringt. Fick faktiskt
lite dåligt samvete över det och sen vart jag arg på
mig själv som fick dåligt samvete.
Hoppas det löste sig ändå.

Idag skiner solen. Härligt på sitt sätt...dvs om man är
ute. Mindre härligt här inne där man nu verkligen ser
hur katthåren far runt. Måste damma och dammsuga.

Hoppas er dag startade utan krämpor och att den blir
riktigt fin, trots att det är måndag och många börjar
sin arbets/skoldag idag.


Kommentarer
Postat av: towe

2009-02-02 @ 12:50:16
Postat av: towe

Fortsätt du! Kommer dröja innan vi får svar... nä det ligger inte ute någonstanns utan det var en bekant till sambon som bara tittade förbi :D

2009-02-02 @ 12:51:03
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0