En bra dag :-)

Gårdagen var tung. Men det gick.
Somnade rätt så ovaggad igår och vaknade imorse med ett ryck.

- Mamma, var det till Öland Robin skulle?
- Ja eventuellt.
- Någon har blivit mördad där!

Jag studsar upp, sätter mig vid datorn och läser att jomen visst,
någon har fallit vika för kniven...hemskt...
Men det var inte Robin. Dom åkte aldrig till Öland utan stannade
kvar i Jönköping hos bekanta.

Jag la mig ett par timmar till innan jag klev upp och drog igång
tvättstugan. Rätt så välbehövligt kan jag säga!
Att jag aldrig lär mig att det kan vara lagom att boka iallafall en
dag i veckan, istället för varannan eller var tredje. Så mycket
lättare det skulle vara. Och mycket mindre tvätt varje gång.
Men jag kanske lär mig...så småning om.

Mamma kom upp på fika sen och KOLLA vad hon hade med sig




Jag fick midsommartårta trots allt :-) Vart jätteglad.

Och hon har lovat att baka vallmofrallor till mig i nästa vecka.
Gullemamsen :-)

Vi var upp och gav Sir Selma mat. Han är så rolig den katten.
Pratar och pratar och följer efter en som en hund. Visserligen
så är han ju inte van vid att vara ensam så det kanske är därför.
Ska förbi och umgås lite med han innan jobbet tänkte jag.



Idag känns det faktiskt riktigt bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0