Vad är ni för ena människor?

Ah det är så man kan gråta!
Ingen tycker att jag ska ta bort mina nätter. Vad är ni för ena
människor? Va? :-)

Jag ska klura lite mera på schemat. Jag förstår ju hur ni
menar. Och delade turer...nej det är inte heller någon
höjdare. Men jag har lite tid på mig att få till det bra.
Kanske bara ta bort ena vecka med nätter?
Jag är väldigt kluven till dessa nätter.
Visst, det är inte alls så illa att kunna sitta och se på
film en hel natt och dessutom få betalt för det.
Men när mina nätter är klara så tar det sån tid innan
jag känner mig som människa igen.
Jag är ju ingen nattmänniska alls. Är den typen som kan
gå ifrån en fest klockan 23 bara för att få sova.
Och dom timmar jag har hemma i vaket tillstånd mellan
passen dom flyter förbi som i en dimma. Ingenting blir
gjort alls.



Idag hade jag stora planer för min dag. Det var mycket jag
hade tänkt mig att göra. Och vad har jag gjort?
Fråga inte är ni snälla...

Men jag SKA ta tag i disken...det ska jag.
Och så SKA jag laga mat...jo det också...

Kroppen är inte riktigt med mig idag. Kan inte sätta tummen på
vad det är som inte är ok heller. Känner mig bara degig, slö och
olustig.

Kommentarer
Postat av: jojo

svar: Haha inte ska man skriva "fruktansvärt" lik dig...



låter ju hemskt!



Fast ja vi är väl lika varann. =)

2009-06-12 @ 18:57:01
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0