Min dag idag...hittills...

Sov si så där inatt. Katterna tävlade om vem som kunde ligga närmast.
Det innebär:
- Trångt
- Varmt
- Hårigt

Sen började jag jobba klockan åtta. Gick jättebra och vi var till UAS en
sväng och sen hem igen.
Hade ruskig tur med färdtjänsten. I vanliga fall när man ringer och bokar
så säger dom:

- Kommer om 58 minuter (dom måste komma inom en timma)

Idag sa dom:

- Kommer om 10 minuter

Det i sin tur gjorde att vi suckade lite båda två när vi insåg att vi INTE skulle
hinna med att ta den sedvanliga "Vänta-på-färdtjänst-fikan".

Väl tillbaka i stan så får vi höra att hon som ska jobba inatt inte ska jobba
inatt....så nu har jag kommit hem, ätit en tallrik yougurt (dagens middag)
och ska sova så jag orkar jobba inatt.

Det i sin tur innebär att jag inte kan åka med på en kurs vi ska ha imorgon
eftersom jag även ska jobba imorgon natt.
Det braiga är att jag slipper mitt 8 - 21.30 pass på fredag :-) så lite
glad är jag trots allt.

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

Jag saknar de där oregelbundna tiderna. Jag gillade att jobba så. Men jag är även glad över de lediga helgerna jag har nu. Att man aldrig är nöjd! =P

2009-05-18 @ 19:52:27
URL: http://vonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0