Röd gris

Vaknade halv sju imorse och kände mig rätt utvilad.
Tvättstugan vart det inget av med för jag lyckades
glömma bort att komma ihåg att jag skulle dit.

Var istället ner med syrran och tränade. Idag tog
jag två varv med alla maskiner eftersom syrran mitt
i allt fick totalstopp då det kom någon gammal bekant
fram och pratade med henne.
Kändes riktigt bra med två varv. Dessutom så har jag
ju ökat på repetitionerna till 15 istället för 10. Och på
vissa maskiner har jag även ökat vikten.



Men det är fortfarande inte övermäktigt. Jag behöver inte
ta i så jag ser ut som en röd gris. Utan det är tungt, men
behagligt liksom.

SKa sleva i mig lite köttsuppe nu och försöka sova lite
sen.
Här har regnet öst ner idag! Hoppas ni har det bättre.


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Stoppa inte in huvudet i skålen bara

=)

2009-05-04 @ 21:43:52
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: jojo

Åh då hade vi ju kunnat träna ihop ju!!!

Jag gick på löpbandet ca 2 mil och cykeln en halvmil. Och det känns inte ens som det "tagit".



Ju mer jag tränar desto mer vill kroppen ha..



och det krockar med livet med mina fem hjärtan.

2009-05-05 @ 20:23:38
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0