Be aware!

Jag är här..jag lovar...jag finns och rör på mig och har ont lite
här och där när jag känner efter.
.
Jag äter och sover och sk...ja ni vet..precis som vanligt. Alla
dagar i veckan.
.
Men jag har ingen inspiration till att skriva något. Vad ska jag skriva
om liksom? Tipsa mig!
.
Jag kan skriva om att dagen närmar sig då sonen flyttar.
Det ska bli skönt på sitt sätt....o-skönt på ett annat.
Vem ska nu svara när jag ropar om något?
Och katterna lär ju inte hjälpa till med disken..inte ens om jag
ber dom riktigt sjujävla snällt...dom ouppfostrade kräken.
.
Men jag kommer igång igen..jag lovar.
Så lätt kommer ni inte undan!
.

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att höra!!! Go girl!

2009-10-07 @ 09:10:15
URL: http://carinatranar.blogspot.com
Postat av: ~Sol~

Jag vill höra mer om att du tycker om. =D

Sen vill jag höra om runstenarna i och omkring Enköping. =)

Kram

2009-10-08 @ 00:34:53
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Anne



Men det måste väl vara tjusningen - du får skrika hur mycket och vad som helst utan kommentarer (möjligtvis från grannarna beroende på din röststyrka). Och inte blir det väl så mycket disk heller när man är själv - ät direkt ur bunken. Ibland träffar jag en av våra skarpaste fysiker. När barnen flyttade ut rationaliserade hon allt. Hon har en kruka på matbordet där en sked, en gaffel och en kniv står. Framme finns också en tallrik, ett glas och en kopp. Hon använder inget annat och diskar det direkt och ställer tillbaka.



Annars kan ju katterna slicka rent förstås.

2009-10-08 @ 08:42:33
URL: http://sweetspicystings.blogspot.com/
Postat av: jojo

skriv om vad du drömmer om!

Skriv om din dröm jul,

första turen på en hästrygg,

dina tankar om hur livet känns,

din drömdate,

din värsta mardröm,

hur var din förta graviditet kändes,

...

2009-10-09 @ 20:13:44
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0