Vilken j-la mardröm!!!

Det var lite schemabyte på jobbet så här i början av veckan.
Så istället för att jobba dagen idag, och kvällen imorgon så
kommer jag jobba nu inatt.

Det betyder ju i vanlig ordning att jag behöver få sova en stund
på eftermiddagen för att orka.

Och det betyder ju i vanlig ordning att jag äter mig riktigt mätt,
lägger mig runt tre och vaknar en stund senare av att jag är
skithungrig igen. Min mage måste  arbeta i dopnings-läge när
jag sover. Hade jag hållt mig uppe så hade jag inte blivig hungrig
under de närmsta fyra timmarna och nu tog det typ så där en
1½ timma så vaknade jag av att magen kurrade.

Nu valde jag att strunta i min hungriga mage. Försökte att resonera
lite med den och tala om att den faktiskt fått sin dagliga dos.
Den måste ha gått med på det efter en stund, eller iallafall gett upp
hoppet om påfylllnad för jag somnade om.

Nästa gång jag vaknade, efter si så där en timma igen, så var jag
faktiskt riktigt enormt lättad över att ha vaknat.
Egentligen borde jag ha suckat och stönat och sagt
"Stackars mig som inte får sova när jag ska vara vaken hela natten",
(vilket jag säkert kommer säga om ett tag)
Men nu var jag riktigt lättad.

Anledningen till det är att jag var på bröllop. Och inte vilket bröllop som
helst utan nu var det Roddan som skulle gifta sig med ännu en fotomodell
nummer vem-vet-vad i ordningen (Rod Stewart alltså).
Vi satt där i en sal och Roddan svepte in och dansade runt som Stavros-gossarna
på Brittans Got Talent 2009. Han var lycklig!
Sen sprang han ner för en spiraltrappa och jag sprang efter. Vi hamnade
i ett badrum där vi satt och pratade droger. Han sa att han skulle sluta med
sånt.."Bara en sista gång" sa han. Och jag försökte övertala honom att istället
tänka att han redan tagit "sin sista gång" och till sist gick han med på det.

Sen kommer det hemska: VI HADE SEX! Eller vi skulle iallafall till att ha och
det var då jag hade den stora turen att vakna.

Fatta vilken lättnad det var! URK...ISCH...UÄCK.....

Kommentarer
Postat av: ~Sol~

ASG

Tack för dagens skratt! Klockan är bara kvart över tio här, men jag tvivlar på att något kommer att slå det där. flin

2009-09-08 @ 11:19:04
URL: http://vonnes.blogspot.com
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Ha en bra dag! :)

2009-09-08 @ 11:43:26
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Mikael

Vilken grej. Det finns tydligen någon sorts panik-knapp man kan trycka på när man vill vakna från obehagliga drömmar. Tur - Du, Rod och en toalett låter inte som en minnesvärd stund.

2009-09-08 @ 14:35:39
URL: http://allaviforaldrar.se/
Postat av: Fisken

tjuter av skratt Har du ätit svampmacka innan du la dig?

2009-09-08 @ 23:34:54
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: Mia

Sol....Det var inte roligt! Faktiskt var det inte det...;)



Mikael...Ja det är väl tur att den knappen finns...annars skulle man ju dö och göra en hel massa konstiga saker i sömnen...som att ha sex med Roddan liksom...tacka vet jag knappen :D



Fisken

Men duuu...lägg ner! Det VAR inte skoj! Det var hemskt...faktiskt...och jag kan inte ens skylla på någon jävla svampmacka...faktiskt...;)

2009-09-09 @ 16:12:22
Postat av: Pjoltas

HAHAA!!!

Toalettsex med Rod.. Vilken (mar)dröm!

=)

http://pjoltas.blogg.se

2009-09-10 @ 10:58:40
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: jojo

åh...nä visst,

ush urk ...



men det var väl tur att inte din dröm egentligen var ditt liv,..och att nu är det då du drömmer??



äsh jag måste ju ha rökt något knäppt,, inte ens jag fattar vad jag menar

2009-09-10 @ 19:47:57
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: DD

fy fan va äckligt....sex med den gamla ödlan...URK



TUR att du vaknade! ;D



2009-09-10 @ 20:45:37
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mia

Pjoltas...ja ja å kul var det inte ;)



jojo...Du det har jag undrat länge...vad du röker för konstiga saker...fniss i handen



DD...Ja men eller hur! Fatta vilken mara!

2009-09-10 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0